niedziela, 17 stycznia 2016

GŁUPIA!

Hej...

Nie wiem, kiedy wrócę. Za pewne jutro zostanie mi zabrany telefon. Bo? Mam cztery 3 na półrocze.. Jaka jestem głupia! Nie nadaję się do NICZEGO! Komputer też pewnie zostanie mi zabrany. Z telefonem - nie wiem. IPhone'a też nie dostanę pewnie za te 3, a o psie... sama nie wiem. Płaczę.

- [Moję imię] czemu płaczesz? - pyta mama
- Nie ważne...

Mam już teraz te cholerne oceny, ale boję się je pokazać, ja... ja potrzebuję czasu. Co ja mam zrobić? :(

6 komentarzy:

  1. Powiedz prawdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I... i co dalej? Nie dam rady

      Usuń
    2. Powiedzz. Dalej wszystk o sie samo potoczy

      Usuń
  2. Lepiej powiedz... Nie uciekniesz przed tym.

    Wiśnio, napisz w wolnej chwili powitanie na Przemysleniach.

    PS: Widać, że się stresujesz. Spokojnie... ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha, jeszcze jedno. Na oceny sama sobie zapracowałaś, wiesz o tym? Musisz pokazać je mamie, nie dałaś rady poprawić - trudno. Następnym razem po prostu staraj się jeszcze bardziej o dobre oceny. Będzie Ci łatwiej! Idź do niej i powiedz... Dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedz prawdę. To najważniejsze. I.. Na te II półrocze ucz się systematycznie, zrób przerwę od Bloga. Popraw te testy i kartkówki, które poszły Ci najgorzej. Nauczysz się.
    A te oceny pokaż rodzicom, może się wściekną - ale obiecaj im, że na II półrocze będziesz się uczyć. I tak zrób.
    Trzymaj się!
    ~Martorożec.

    OdpowiedzUsuń